Как се кодира акумулатор AGM след смяна?

Ако искате да разберете как се кодира акумулатор и относно процедурата за регистриране на нов акумулатор и защо се подава информация в DME (при бензиновите – Digital Motor Electronics)/DDE(при дизелите – Digital Diesel Electronics), а не към IBS. IBS е сензор, който DME/DDE използва. В този ред на мисли, без IBS няма как да се регистрира акумулатор, както каза commonrail.bg . Въобще ние сме царе на махането. Махаме вихрови клапи, заради махането им се запушват ДПФ-ите за отрицателно време и ги изтърбушваме, като се махне ДПФ-а, трябва да махнем и ЕГР-а, махнем него, то се обезсмисля присъствието на малкия термостата, айде и него затапим. Вземат да дава излизат грешки свързани с тоци – махнем IBS, с което спират да излизат грешки, но те не излизат, защото няма какво да ги накара да излизат, а не че сме оправили проблемите заради, които излизат и видиш ли, налага се да влезнем в сервиз и се почва един омагьосан кръг, всеки вдига ръце, защото не може да се диагностицира точно, откъде е проблемът, тъй като са спрени и изключени един куп хардуер, софтуер и сензори в неправилен сервиз и некадърно. 
Всички тези ремонти можете да ги извършите качествено в Дизел Център commonrail.bg

кодиране на АГМ акумулатор
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Дизел Център